Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Ön itt jár: > >

Szállítás és fizetés

  1. Fizetési módok:

Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben a megrendelt termék(ek) átvételekor.

 

Átutalással: Felhasználó a megrendelt termékek ellenértékét a visszaigazoló e-mailben található bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.

Megrendelésedről a megadott e-mail címedre számlát küldünk, mely tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat.Utaláskor a közlemény rovatba kérjük írja be a rendelésszámot. A befizetést követően megkezdjük a rendelés feldolgozását. Amennyiben a számla nem érkezik meg a rendelést követő 24 órán belül, kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az  info@anyaboltja.hu e-mail címen.

 

Banki utaláshoz adatok:

Név: Csercsa-Kincses Anita E.V.

Számlavezető Bank: CIB Bank

Bankszámlaszám: 10700392-71580825-51100005

 

Online bankkártyával: Felhasználónak lehetősége van a rendelés összértékét online, bankkártyával fizetni a Szolgáltató által igénybe vett pénzügyi szolgáltató biztonságos fizetési rendszerén keresztül.

 

Offline fizetési lehetőség, banki készpénz befizetéssel: Amennyiben nincs lehetőség online utalásos vagy bankkártyás befizetésre, úgy CIB bankfiókban készpénzben be tudja fizetni a vásárlás összegét. A rendelés végén a webshopon válassza ki a banki átutalást. A rendelés után számlát küldünk  e-mailben, mely tartalmazza a befizetéshez szükséges adatokat.
A befizetéshez szükséged lesz a befizetés kedvezményezettjének adataira és számlaszámára. Megjegyzés rovatba pedig a rendelésszámod írd be.
A befizetések feldolgozását munkanapokon naponta ellenőrizzük, és jóváírjuk ezeket. 

 

  1. Szállítási költség:

 

Szállítás FoxPost csomagautomatába Magyarországon belül/csomag: 699 Ft

 

Szállítás PickPackPontra Magyarországon belül: 1290 Ft

 

Szállítás GLS csomagpontra Magyarországon belül /csomag: 1.290 Ft

 

Házhozszállítási díj Magyarországon GLS futárszolgálattal/csomag: 1.290 Ft

 

Házhozszállítási díj FoxPostal/csomag: 1399 Ft

 

Ingyenes szállítás 20.000 Ft feletti rendelésnél, Magyarországon belül.

 

Utánvét:
 

Utánvét díja FoxPost csomagautómatánál: Ingyenes

Utánvét díja PickPackPonton való átvételnél: Ingyenes

Utánvét díja házhoz szállításnál Foxposton keresztül: Ingyenes

Utánvét díja házhoz szállításnál és GLS csomagpontra szállításnál: 985 Ft

Amennyiben utánvétes házhozszállítással a vásárló nem veszi át a csomagot, úgy a szolgáltató a kiküldött csomag szállítási díját kiszámlázza.

 

Futárszolgálat:

Sprinter (PickPackPont)

Sprinter Futárszolgálat neve:  SPRINTER Futárszolgálat Korlátolt Felelősségű Társaság

Sprinter  Futárszolgálat székhelye:  1097 Budapest, Táblás utca 39.

Sprinter  Futárszolgálat telefonszáma:   0618812615  

Sprinter  Futárszolgálat e-mail címe: pickpackpont@sprinter.hu

Sprinter  Futárszolgálat ÁSZF:  Link

 

GLS

GLS Futárszolgálat neve: GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-  Logisztikai Kft.

GLS Futárszolgálat székhelye: 2351 Alsónémedi, GLS Európa u. 2.

GLS Futárszolgálat telefonszáma:  +36-29/88 66 70

GLS Futárszolgálat e-mail címe: info@gls-hungary.com

GLS Futárszolgálat Általános üzleti feltételek:  Link

 

 

FoxPost:

FoxPost Zártkörűen Működő Részvénytársaság

FoxPost Email: info@foxpost.hu

Web: www.foxpost.hu

Telefon: +06-1-999-0-369

Ügyfélszolgálat címe: 1097 Budapest, Táblás u. 36-38. „C” épület

A FoxPost Általános szerződési feltételeit itt találod: Link

 

 

  1. Szállítási idő:

A szállítási határidő általában 3-7 munkanap, maximum 14 nap. Amennyiben a szállítás határidejét nem tudjuk tartani, arról értesítést küldünk.

 

A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok visszaszállítási költségét a megrendelőre terheljük!

 

  1. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.

 

 

 

  1. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát (és ha tartozik a termékhez, a jótállási jegyet) a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban.

 

  1. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés/rendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.

 

  1. Felhasználó a megrendeléssel tudomásul veszi, hogy fizetési kötelezettsége keletkezik.

 

  1. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat. Részletesen: A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a mennyiség oszlopban található adatbeviteli mezőbe Felhasználó be tudja írni a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd megnyomja a „frissítés/kosár frissítése” gombot. Amennyiben törölni kívánja Felhasználó a kosárban található termékeket, akkor az „X” „törlés” gombra kattint. A rendelés során a Felhasználónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére.

 

  1. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.

 

  1. Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.
  1. A megrendelések feldolgozása és teljesítés

 

  1. A megrendelések feldolgozása nyitvatartási időben történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.

 

  1. Általános teljesítési határidő, a szerződés létrejöttétől számított 5 munkanapon belül.

 

  1. Az adásvételi szerződés alapján a Szolgáltató dolog tulajdonjogának átruházására, a Felhasználó a vételár megfizetésére és a dolog átvételére köteles.

 

  1. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, és az eladó vállalja a dolog vevőhöz történő eljuttatását, a kárveszély akkor száll át a vevőre, amikor a vevő vagy az általa kijelölt harmadik személy birtokba veszi a dolgot. A kárveszély a fuvarozónak történő átadáskor átszáll a vevőre, ha a fuvarozót a vevő bízta meg, feltéve, hogy a fuvarozót nem az eladó ajánlotta.

 

  1. Ha az eladó vállalkozás és a vevő fogyasztó, a felek eltérő megállapodásának hiányában, az eladó (jelen ÁSZF szerint: Szolgáltató) a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a vevő (Felhasználó) rendelkezésére bocsátani a dolgot.

 

  1. A Szolgáltató késedelme esetén a Felhasználó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a vevő jogosult a szerződéstől elállni.

 

  1. A Felhasználó póthatáridő tűzése nélkül jogosult a szerződéstől elállni, ha

a) a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy

b) a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

 

  1. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul visszatéríteni.

Keresés